Το μήνυμα της Μαίρης Μηνά για την κακοποίηση: «Δεν είσαι μόνη. Είμαστε μαζί σου…»

Το δικό της μήνυμα για τον βιασμό και την κακοποίηση γενικότερα στέλνει η μεγάλη πρωταγωνίστρια της «Αγγελικής» Μαίρη Μηνά. Η σπουδαία ηθοποιός μίλησε στον Βασίλη Ανδριτσάνο και το περιοδικό Τηλέραμα για την τηλεοπτική της παρουσία και όχι μόνο. Η σειρά του Alpha που δικαίως κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό από την πρώτη στιγμή, παρουσιάζει την ηρωίδα ως θύμα βιασμού και βεβαίως είναι πιο επίκαιρη από ποτέ μετά το τσουνάμι καταγγελιών που είδαν το φως της δημοσιότητας.

Advertisement

Σας τρομάζει η τηλεοπτική έκθεση, το γεγονός ότι σε μια βραδιά μπορεί να σε μάθει όλη η Ελλάδα;

Στην αρχή με τρόμαζε η ιδέα της έκθεσης αρκετά, μια και το μυαλό έχει την ιδιότητα να διογκώνει τα πράγματα. Τελικά όμως τίποτα το τρομακτικό δεν υπάρχει σε αυτό. Εισπράττω πολλή αγάπη και αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι.

Advertisement

Η Αγγελική σε νεαρή ηλικία έπεσε θύμα βιασμού. Επειδή τη σειρά παρακολουθούν πολλές γυναίκες, τι θα θέλατε να τους πείτε όταν ένας άντρας δεν σέβεται τα «όχι» τους;

Δεν είσαι μόνη. Είμαστε μαζί σου.

Advertisement

Στα πρώτα χρόνια της κρίσης, τότε που δεν γίνονταν σειρές, το θέατρο έσωσε τους ηθοποιούς. Τώρα που τα θέατρα είναι κλειστά, το κάνει αυτό η τηλεόραση. Πώς βλέπετε την επόμενη μέρα μετά την πανδημία για το θέατρο;

Νομίζω πως η επόμενη μέρα μετά την πανδημία έχει ήδη έρθει. Σιγά σιγά αρχίζουν όλα να επανέρχονται σε μια υποτυπώδη κανονικότητα. Ανοίγουν σχολεία, το λιανικό εμπόριο, κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής και όλα έχουν και οφείλουν να ακολουθήσουν ένα πρωτόκολλο λειτουργίας. Είναι καιρός να μεριμνήσει και να σχεδιάσει η κυβέρνηση να συμβεί κάτι ανάλογο και με τα θέατρα, καθώς και με τους χώρους συναυλιών και γενικά με τους χώρους πολιτισμού. Η αξία της τέχνης στη ζωή μας δεν είναι δευτερεύον ζήτημα. Εξάλλου επίσημες έρευνες του εξωτερικού αποδεικνύουν πως αυτοί οι χώροι ουδέποτε υπήρξαν εστία μόλυνσης και εξάπλωσης εφόσον τηρούνται τα ειδικά υγειονομικά μέτρα, άρα ποιος ο λόγος χιλιάδες οικογένειες να παρασιτούν με ελλιπή επιδόματα και ποιος ο λόγος γι’ αυτή τη λειψυδρία και ερήμωση της τέχνης;

Advertisement

Διαβάστε επίσης

Advertisement