Νέο θρίλερ με τον Γιώργο Μαυρίδη – Τον έβαλαν πάλι στα κρατητήρια

Σε θρίλερ χωρίς τέλος εξελίσσεται η περιπέτεια του Γιώργου Μαυρίδη στο Μεξικό.

Advertisement

Ο Θεσσαλονικιός τηλεπαρουσιαστής με 3 ακόμη άτομα μέλη του συνεργείου που τον συνοδεύουν, ταξίδευαν για τα γυρίσματα της νέας του εκπομπής Into the Skin που θα προβληθεί στο OPEN.

Όμως χθες, όπως γράφει το Protothema.gr, στον έλεγχο διαβατηρίων και των αποσκευών, οι μεξικανικές αρχές ισχυρίζονται ότι δεν τους έδωσαν τα στοιχεία που απαιτείται να δηλώσουν οι ταξιδιώτες κατά την άφιξή τους, όπως σε ποια ξενοδοχεία θα διαμείνουν. Έτσι δώθηκε εντολή να τους κρατήσουν στο κρατητήριο του αεροδρομίου.

Αφού πέρασαν το βράδυ στα κρατητήρια του αεροδρομίου, στις 22.00 τοπική ώρα επιβιβάστηκαν τελικά σε πτήση της Lufthansa που μέσω Φρανκφούρτης θα τους έφερνε Ελλάδα. Όμως κατά την επιβίβαση – όπως τουλάχιστον ισχυρίζονται οι μεξικανικές Αρχές, προκλήθηκε νέο επεισόδιο μέσα στο αεροπλάνο. Κι έτσι ο πιλότος έδωσε εντολή να τους αποβιβάσουν από το αεροσκάφος και οι 4 κατέληξαν εκ νέου στα κρατητήρια του αεροδρομίου.

Δυστυχώς, σύμφωνα με το Protothema.gr, παρά τις προσπάθειες που κατέβαλε ο επιτετραμμένος της ελληνικής πρεσβείας στο Μεξικό, ώστε να πείσει τις μεξικανικές Αρχές να τους αφήσουν ελεύθερους για να συνεχίσουν το επαγγελματικό ταξίδι τους, οι Μεξικάνοι ανένδοτοι έδωσαν εντολή για απέλαση.

Advertisement

Κάτι που μάλιστα ανησυχεί ιδιαίτερα τα 4 συμπατριώτες είναι το ενδεχόμενο οι Μεξικάνοι να τους απαγγείλουν κάποια κατηγορία που θα μπλοκάρει επ αόριστο την επιστροφή τους στην Ελλάδα.

Να θυμίσουμε τέλος ότι αυτό δεν είναι το μόνο ταξίδι του παρουσιαστή στην Λατινική Αμερική με επεισοδιακή κατάληξη. Πριν μερικά χρόνια, όταν ταξίδευε με τον Σάκη Τανιμανίδη για την εκπομπή WORLD PARTY, είχαν συλληφθεί στο αεροδρόμιο του Ρίο ντε Τζανέιρο.

Οι δύο παρουσιαστές είχαν αναφερθεί στη δυσάρεστη αυτή εμπειρία λέγοντας:

«Ήταν το ταξίδι μας στο Ρίο Ντε Τζανέιρο. Δεν ήμασταν καθόλου «ψαρωμένοι» όπως θα έπρεπε κανονικά. Ξεκινήσαμε και γράφαμε από το πρώτο λεπτό, με το που κατεβήκαμε από το αεροπλάνο και γι’ αυτό φυσικά μας συνέλαβαν για τρομοκρατία! Περάσαμε 12 ώρες στα κρατητήρια, μας απέλασαν από τη χώρα, μας κατάσχεσαν την κάμερα και μας έστειλαν «πακέτο» πίσω. Αναγκάστηκε ο πρέσβης να ζητήσει συγνώμη από τη βραζιλιάνικη Αστυνομία για να μπορέσουμε να παραμείνουμε στη χώρα. Από τότε βέβαια, γίναμε λίγο πιο προσεκτικοί» είχαν δηλώσει στο You.